Wednesday 21 September 2011

Maafkan kami.

Assalamualaikum.

Gua Morgan. Baik. Gua tahu followers blog ini cuma ada tiga orang. sekurang-kurangnya ada. sebab apa? sebab gua tak pernah promote blog ni dimana-mana. Kenapa? sebab gua gemuk. Bila gemuk, gua akan jadi malas. bila gua sudah malas, gua akan malas dalam melakukan segala hal. Lu faham konsep yang cuba gua nak sampaikan? hehh konsep wakluss.

Baiklah. Sebenarnya, gua mohon maaf dari pihak blog LBN (Little Black Note) sendiri kerana lama dah menyepi dalam blog ni. Blog personal kami pun tak berupdate langsung, apatah lagi LBN yang hanya mewakili alter ego kami. Biarlah kami menyepi buat seketiak seketika. Kami perlukan masa sebenarnya. Masa untuk update blog, sebab internet bukan lagi dadah gua mahupun Sapphire. Baiklah, sebenarnya Sapphire sedang berbahagia dengan kekasih tercintanya. Biasalah tu, orang sedang bahagia memang sentiasa menumpukan pada pasangan beliau. Sementara gua? Gua sudah single woi. Baiklah. Faktor kecewa jugak menyebabkan gua menyepi dari arena blogging ecewah arena kemain tau.

Gua tak mahu sembang panjang. Konklusi untuk entri ini. Gua akan cuba update blog ni disebabkan banyak sebenarnya gua cuba nak sampaikan dekat sini. Ada sesuatu yang aku tak puas hati tetapi tak dapat nak tulis di personal blog aku, aku akan cuba tulis di sini.




Gua peminat tegar atau kipas susah mati Radiohead. Jadi, dipersilakan dengar lagu dari album King of Limbs, Lotus Flower. I love you, Mr. Thom Yorke <3

No comments: